Vedem lumea că pe un loc mai bun, în care oamenii se susțin și se respectă unii pe ceilalți. Vedem relația cu clienții și cu angajații că un angajament corect și cinstit. Credem că prin blândețe, devotament și fermitate putem avea un impact în jurul nostru.
Nu suntem perfecți, avem multe lucruri de învățat, implementat, schimbat, dar dacă și tu crezi în viziunea noastră și crezi că poți să aduci o contribuție te așteptăm alături de noi!
Pregătirea necesară postului de muncă:
1. De bază: studii medii de specialitate.
2. Experiență profesională: de preferat minim 2 ani pe un post similar.
Cunoștințe, abilități și deprinderi:
-cunoașterea si înțelegerea structurii afacerii, a cerințelor, specificului și priorităților activităților;
-cunoștințe economice;
-excelente abilități de organizare, analiză și planificare;
-cunoștințe operare PC;
-cunoașterea unei limbi străine de circulație internațională (engleză);
-abilități de utilizare a diferitelor instrumente necesare activității sale: internet, programe de
specialitate, alte tehnologii moderne;
-abilități de utilizare a instrumentelor de analiză si evaluare: rapoarte, software etc.;
-deprinderi de utilizare a tehnicilor de prezentare și de utilizare a instrumentelor ajutătoare (note-
book, echipament de birou, cataloage, pliante etc.);
Calități aptitudinale, de personalitate, educaționale :
1. Calități fizice: aspect fizic plăcut/ îngrijit; rezistență la stres.
2. Aptitudini generale:
-adaptabilitate (adaptarea atitudinii, manierelor si limbajului la caracteristicile partenerului de discuție);
-siguranță de sine;
-independentă, inițiativă si capacitate de luare de decizii.
3. Aptitudini speciale:
-personalitate energică;
-perseverență în urmărirea rezultatelor finale;
-răbdare, seriozitate, pragmatism, punctualitate, intuiție;
4. Personalitate:
-entuziasm, comunicativitate;
-integritate;
-deschidere socială;
5. Motivația:
-dezvoltare profesională;
-satisfacție personală si satisfacție materială.
Avantaj : cunoastere a programului de contabilitate Saga.
Responsabilități:
-întocmeste facturile conform dispozitiilor primite si le transmite clientilor
-operează în Saga documentele contabile - Z-urile, facturile, extrasele de banca etc.
-inregistreaza in registru de casa/banca chitantele/OP-urile/BO-urile
-verifica incasarile zilnice si le raporteaza; se ocupa de predarea numerarului catre superiorul direct
-urmareste incadrarea in plafonul maxim de plati la casa
-notifică clientii restanti prin e-mail / telefon
-cere fise si verifica soldurile cu colaboratorii societatii
-verifica corectitudinea documentelor ce tin de contabilitatea primara primite
-pregăteste dosarele contabile in caz de control
-verifica platile la salarii, diurne, deconturi de cheltuieli, etc.
-urmăreste soldurile la parteneri si informeaza daca sunt diferente
-solicita documentele lipsa colaboratorilor daca se constata diferente de solduri
-coordonează intocmirea corecta a inventarelor
-observa si anunta problememe tehnice ce tin de documentele emise din Saga
-listeaza documentele din programul de contabilitate ce trebuie sa exista la dosar
-tine legătura cu departamentul de productie pentru inregistrarea corecta a documentelor contabile
-tine legatura cu managerii de locatii proprii pentru obtinerea si inreg corecta a documentelor
-să respecte programul de lucru
-să inregistreze corect si la timp actele financiar-contabile primite in vederea raportarilor la ANAF
-să verifice permanent corespondenta
-să isi asume actiunile intreprinse (mailuri transmise colaboratorile, facturi intocmite, etc)
-editare documente, transmitere catre diversi colaboratori
Ce îți putem noi oferi:
Pachet salarial corelat cu experiența.
Pachet saptamanal din produsele proprii.
Ne dorim colegi care sa se respecte unul pe celalalt si sa lucreze in echipa.
Dorim sa oferim si sa primi respect.
Mediul de lucru depinde de fiecare dintre noi, deci fiecare membru al echipei este responsabil sa vorbeasca frumos cu colegii si sa colaboreze.
Nu aplica daca:
Se lucreaza 2 sambete pe luna.
Cofetaria Bombo - Unde gustul întâlnește perfecțiunea!
???? CĂUTĂM UN COFETAR DE EXCEPȚIE! ????
Ești pasionat de lumea dulce a cofetăriei? Ai abilități deosebite în ornat prăjituri și torturi și îți place să lucrezi într-un ritm alert, fără a compromite calitatea? Atunci ești candidatul ideal pentru echipa noastră!
Ce ne dorim de la tine?
Ce îți oferim?
Dacă simți că te regăsești în descrierea de mai sus și dorești să devii parte din familia Bombo, trimite-ne CV-ul tău.
Vino să aduci magie în lumea dulciurilor alături de Cofetaria Bombo!
Completează formularul de mai jos iar noi îți vom răspunde în cel mai scurt timp.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.